Sodium Hydroxide

شرکت سود پرک کلران، یکی از چند شرکت برتر ایرانی است که این زمینه دارای شهرتی جهانی است.شرکت سود پرک کلران در استان سمنان واقع شده است. پس شما می توانید در ادامه همین مقاله است سایت سود پرک ایران به مطالعه و بررسی شرکت سود پرک کلران ادامه دهید.

معرفی شرکت سود پرک کلران

شرکت سود پرک کلران با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال ۱۳۶۲ تاسیس شد و در مساحتی بالغ بر ۲۲۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۷۵ در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید. شرکت سود پرک کلران، با اجرای طرح های توسعه ای خود، در مساحتی بالغ بر ۱۰۰۰۰۰ متر مربع، توانسته است میزان تولید خود را به بیش از ۲۰۰ تن گاز کلر در روز افزایش دهد.

ویژگی ها و دستاورد های شرکت سود پرک کلران

شرکت سود پرک کلران که بیش از 3 دهه سابقه تولید در کشور را دارد، به پشتوانه تخصص و تعهد کارشناسان خود توانسته است ضمن افزایش توسعه کمی و کیفی محصولات، نسبت به استقرار سیستم های ISO9001 و ISO14001 و ISO10002 و OHSAS18001 و ISO/IEC17025 اقدام کند.

همچنین عضویت در نظام جهانی کسب و کار (SEDEX) ، عضویت در نظام جهانی (IQ Net) ، اخذ تاییدیه آزمایشگاه همکار از مرکز ملی تائید صلاحیت ایران، کسب گواهینامه تائید صلاحیت آزمایشگاه بر اساس استاندارد ۱۷۰۲۵، کسب گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار اداره استاندارد در زمینه بازرسی و آزمون دوره ای سیلندر و مخازن کلر و اخذ استاندارد های اجباری و تشویقی و پروانه های بهداشتی برای کلیه محصولات، سایر اقدام هایی است که شرکت کلران در زمینه گسترش فعالیت و دستاورد های خود به عمل آورده است.

شرکت سود پرک کلران که به صورت ورقه های نازک سفید رنگ می باشد، رطوبت را می گیرد و قابلیت انحلال در آب را هم دارد. این ماده از تبخیر سود کاستیک مایع که خود آن از طریق فناوری ممبرانی ( از بهترین روش های تولید سود پرک ) تولید شده است، بدست می آید.

محصول شرکت سود پرک کلران در صنعت، موارد مصرف گسترده ای دارد. به عنوان مثال در صنعت کاغذ سازی موجب کاهش هزینه و افزایش شفافیت و سفیدی کاغذ می شود و در صنعت پتروشیمی به منظور سولفور زدایی در حفاری چاه های نفت استفاده می شود. همچنین در صنایع غذایی به منظور تولید نوشابه و مواد لبنی به کار گرفته می شود و به سبب خاصیت چربی زدایی، از آن در تولید مواد شوینده نیز استفاده می شود.

شرکت سود پرک کلران یکی دیگر از برند های مطرح در زمینه تولید و تامین سود پرک یا همان سود سوزآور موجود در کشور می باشد. از آنجایی که این محصول بسیار پر مصرف می باشد و در اکثر صنایع و مشاغل کاربرد دارد، نیاز و درخواست آن هم بالاست. به همین دلیل تامین کننده های فراوانی در کشور وجود دارند که با این برند همکاری می کنند و نیاز مصرف کنندگان را برطرف می کنند. مواد اولیه ای که این شرکت ها تهیه می کنند تقریبا از یک تولید کننده بزرگ به نام سود مایع پتروشیمی اروند می باشد و تنها تفاوت آن ها در روش تولید آن ها و خلوص و کیفیت تولیدی آن ها می باشد.

سود پرک کلران
نمونه محصول سود پرک کلران

طبق این تعاریف و مستندات، بدیهی است که گفتیم شرکت سود پرک کلران از برند های مطرح تولید کننده کاستیک سودا در ایران است. مجموعه کلران با کیفیت و مرغوبیت بالایی که در تولید محصولات خود  فراهم می کنند و به مشتری ارائه می دهند، توانسته اند جایگاه بالایی در رده بین المللی هم داشته باشند و صادرات زیادی به کشور های خارجی انجام دهند.

به همین خاطر، شرکت سود پرک کلران از لحاظ قیمتی نیز مانند سود پرک نیرو کلر و سود پرک گوهر پارس جزو برند های گران قیمت است و نسبت به سایر تولید کننده ها مقداری هزینه بالاتری دارد.

بسته بندی شرکت سود پرک کلران

همانند اکثر برند ها و تولید کننده ها، شرکت سود پرک کلران نیز در بسته های 25 کیلوگرمی استاندارد بسته بندی می شود و پوشش های حفاظتی این بسته بندی ها به صورتی است تا رطوبت محیط، کیفیت آن را کاهش ندهد. همچنین این طرز بسته بندی طبق استاندارد جهانی نیز می باشد و برای صادرات به کشور های دیگر لازم است.

بسته بندی سود پرک کلران
بسته بندی سود پرک کلران

فروش شرکت سود پرک کلران

فروش سود پرک امروزه هم به صورت حضوری و مستقیم از طریق کارخانه امکان پذیر است و مصرف کننده می تواند از آن جا خریداری کند و هم به صورت آنلاین و اینترنتی این امکان به خریداران داده شده تا بدون واسطه و با قیمت پایین تر و حتی با صرف زمان کمتر این محصول را خریداری و تامین کند.

فروش سود پرک
بسته بندی پالت 50 عددی سود پرک کلران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *