Sodium Hydroxide

سود پرک شرکت تابش شیمی پویا یکی دیگر از شرکت های فعال در زمینه تولید سود پرک ایران می باشد. شماره ثبت 160164 مربوط به سود پرک شرکت تابش شیمی پویا بوده که انحصارا تحت عنوان تولید سود پرک و مواد شیمیائی با ظرفیت تولید 10000 تن سود کاستیک پرک در 50 کیلومتری تهران واقع در منطقه پرندک افتتاح شد و از آن زمان در حال فعالیت می باشد.

هدف شرکت سود پرک تابش شیمی پویا از زمان شروع به فعالیت، ارتقا کیفیت و بهره وری بالای راندمان تولید است که طی سال های متمادی با کسب تجربه و استفاده از دانش فنی مهندسان و پرسنل شرکت توانسته است محصول خود را با کیفیت بالا و خلوص حداقل 98%تولید نماید و به این موضوع برسد.

ویژگی سود پرک تابش شیمی پویا

ویژگی شرکت سود پرک تابش شیمی پویا

شرکت سود پرک تابش شیمی پویا با به کارگیری دستگاه ها و تکنولوژی جدید و همچنین پرسنل توانمند و زحمت کش خود توانسته است ظرفیت تولید کارخانه را به صورت روزانه حداقل 25 تن برساند. از طرفی واحد کنترل کیفیت این کارخانه دقت بالایی در بررسی محصولات دارد تا جایی که توانسته سهم بالایی در بازار صادراتی این محصول داشته باشد.

به همین دلیل در حال حاضر سود پرک شرکت تابش شیمی پویا از معدود تولید کنندگان موفق و معتبر سود پرک در کشور می باشد که افتخار همکاری با شرکت های بزرگ و شناخته شده ی صنایع غذایی، لبنی، داروئی – صنعتی، معدنی را دارا است.

کاربرد های شرکت سود پرک تابش شیمی پویا

همانند سایر شرکت های فعال در زمینه تولید سودپرک (کاستیک سودا)، محصول تولیدی شرکت سود پرک تابش شیمی پویا نیز دارای یک سری خواص و کاربرد های مشابه می باشد. از جمله :

  • شوینده بهداشتی و آرایشی
  • رنگ و رزین
  • صنایع آلومینیوم سازی
  • صنعت کاغذ سازی  : جداسازی الیاف سلولز از لگینین، افزایش PH در فر آیند تخمیر الیاف کاغذ
  • باطری سازی
  • صنعت چرم و نساجی : زدودن مو ،حذف پروتئین های غیر الیافی، چربی زدایی
  • شیشه سازی
  • صنایع غذایی و کشاورزی : شیر و لبنیات ،روغن کشی ،شیرین سازی زیتون ،تولید شکلات و کاکائو،تصفیه نمک،کنسرو سازی ،نوشابه سازی و ….
  • صنعت نفت و گاز و پتروشیمی : جهت خنثی سازی، چربی گیری ،تصفیه کردن محصولات نفتی
  • فرآورده های معدنی

برای مطالعه بیشتر در مورد کاربردهای سود پرک و فرایند تولید کاستیک سودا در صنایع پتروشیمی حتما مقاله کاربرد سود پرک را مطالعه بفرمایید.

کاربرد های سود پرک تابش شیمی پویا
کاربرد های سود پرک تابش شیمی پویا

بسته بندی شرکت سود پرک تابش شیمی پویا

در مورد نحوه بسته بندی و نگهداری کاستیک سودا باید یک سری نکات مورد توجه قرار بگیرد که عبارتند از :

  1. به دلیل این که سود سوز آور رطوبت هوا را به سرعت جذب می کند، باید در محل خشک، مخازن فلزي و يا ظرف هاي پلاستيكي مناسب و مقاوم و در دماي پائين و دور از مواد ناسازگار و هوا با اين ماده نگهداري و انبار شوند.
  2. ورود سوز سوز آور به محيط زيست باعث افزايش اسيديته (پي اچ) آب و خاك مي شود که ممکن است برخي از جانواران، گياهان ، ابزيان و ماهي ها از این طریق آسيب بينند. البته جذب شدن گاز كربنيك از هوا و تركيب با سود سوز اور با گذشت زمان اين تاثير را كاهش مي دهد.
  3. در مورد جابجائي سود پرک در جاده هاي داخل ايران نیز بايستي توجه داشت که حتما مقررات وزارت راه و شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *