Sodium Hydroxide

شرکت سود پرک آراکس شیمی را می توان به جرات یکی از 2 شرکت برتر تولید سود پرک ایران دانست. برای شناخت بیشتر شرکت سود پرک آراکس شیمی و محصولاتش به راحتی می توانید در ادامه این مقاله بیشتر در مورد این مجموعه مطالعه نماید.

معرفی شرکت سود پرک آراکس شیمی

روش تولیدی سدیم هیدروکسید  (Sodium hydroxide)، کاستیک سودا (Caustic Soda flakes ) یا سود سوزآور با فرمول شیمیایی NaOH در شرکت سود پرک آراکس شیمی تقریبا همانند سایر رقبا، با استفاده از خط تولید جدید و با بهره گیری از تولید سود مایع به صورت تکنولوژی روز دنیا و با الکترولایزرهای غشایی و به شکل کاملا اصولی تولید می شود و هیچ گونه ناخالصی ای از جمله ناخالصی جیوه ندارد که همین امر جزو مهم ترین امتیازات برای شرکت آراکس شیمی محسوب می گردد.

این شرکت با بهره گیری از تجهیزات مدرن و کاملی از جمله آزمایشگاه های مجهز و نیروی انسانی مجرب علاوه بر تامین نیاز ها و درخواست های داخلی، هدفی نیز بر افزایش کیفیت محصولات خود برای صادرات و بین المللی کردن تجارت خود دارد.

ویژگی ها و خط تولید سود پرک آراکس
ویژگی ها و خط تولید سود پرک آراکس

کاربرد محصول شرکت سود پرک آراکس شیمی

همانند سایر انواع سود پرک که در تولیدی ها و کارخانه های دیگر از جمله شرکت بندر امام، شرکت گوهر پارس و یا نیرو کلر تولید می شود، شرکت سود پرک آراکس شیمی نیز کاربرد های بسیاری از جمله کنترل PH ، خنثی‌ سازی اسید، گاز زدایی، ساخت خمیر سلولز و کاغذ، ساخت صابون و انواع پاک کننده ‌ها و شوینده ها، صنایع ابریشم مصنوعی، تصفیه آب دارد.

همچنین علاوه بر این کاربرد ها در صنایع گاز و نفت (برای زدایش آلاینده‌های اسیدی در فرایند گاز و نفت)، فرایند مواد غذایی، زدایش گاز از دودکش، معدن کاری، ساخت شیشه، فرآیند نساجی، ضد عفونی سبزیجات، حکاکی و فلز کاری، فرآیند آلومینیوم ‌سازی، آماده ‌سازی چسب، زدایش رنگ، به عنوان ماده ضد عفونی کننده نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بسته بندی محصول شرکت سود پرک آراکس شیمی

شرکت سود پرک آراکس شیمی، ماده ‌ای جامد با رنگ سفید و دمای ذوب ۱۳۹۰ درجه سانتی‌گراد و چگالی ۲،۱۳ می‌باشد. پوشش این محصول و بسته بندی آن به هنگام حمل و نقل و جابجایی بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد چون این ماده، به آسانی می‌تواند رطوبت هوا را جذب نماید.

در این قسمت برخی از مزایای بسته بندی محصولات شرکت سود پرک آراکس شیمی را با هم میبینیم :

مهم ترین ویژگی در بسته بندی محصولات سود پرک آراکس، این است که این پوشش ها در برابر آب و رطوبت غیر قابل نفوذ هستند. نکته دیگر این که در زمان حمل و نقل، به دلیل اندازه و بسته بندی مناسب، راحت و آسان هستند و به حفظ ایمنی و کیفیت محصول در زمان حمل و نقل و انبار داری توجه می شود. همچنین روی این بسته بندی ها تمام توضیحات به طور کامل درج شده است.

بسته بندی سود پرک آراکس
بسته بندی سود پرک آراکس

اما ظاهر بسته بندی سود پرک آراکس شیمی، مانند سایر برند ها در بسته های مختلفی از جمله کیسه، سطل، جامبو بگ و پالت به مصرف کننده و مشتری عرضه می شود. به عنوان مثال، کیسه های سود پرک آراکس ۲۵ کیلویی است و بسته های آن از سه لایه لمینت شده می باشد. همچنین در سطل های فلزی ۲ کیلو گرمی با یک لایه پلاستیک در داخل آن و یا پالت های ۵/۱ تنی شیرینگ شده و بسته بندی شده و کیسه های جامبو بگ های یک تنی نیز قرار می گیرد.

صادرات و فروش شرکت سود پرک آراکس شیمی

شرکت سود پرک آراکس شیمی با تولید سود پرک برند آراکس به دلیل کیفیت مناسب و مرغوب محصولات خود، قابلیت فعالیت بین المللی و صادرات سود پرک را دارد که با صدور محموله هایی به کشورهای خاور دور ، کشورهای خاور میانه ،کشورهای آسیایی ، کشورهای آمریکا لاتین ، ترکیه ، عراق ، ازبکستان ، قزاقستان ، ترکمنستان ، افغانستان ، پاکستان ، گرجستان ، لبنان ، سوریه ، دبی و امارات جزو نماینده های ایران در این زمینه به حساب می آید.

هیمن حالا با کلیلک روی دکمه زیر به صفحه محصول شرکت سود پرک آراکس شیمی بروید، محصول و ویژگی هایش را بررسی کنید و با ثبت درخواست منتظر تماس همکاران ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *