Sodium Hydroxide

5 شرکت برتر سود پرک را در ایران، چه مصرف کنندگان داخلی و یا مصرف کنندگان خارجی باید بشناسند. اهمیت موضوع که در سایت سود پرک ایران مطرح شده است، زمانی به وضوح دیده می شود که این 5 شرکت برتر سود پرک قطعا در زمینه کیفیت محصولاتشان با هم رقابت خواهند داشت. پس اهمیت این مقاله را مصرف کنندگان سود پرک دقیقا درک می کنند.

1- شرکت آراکس شیمی

یکی از معروف ترین و بزرگ ترین شرکت های فعال عضو لیست 5 شرکت برتر سود پرک شرکت آراکس شیمی می باشد. آراکس شیمی با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه های خرید و فروش مواد شیمیایی، تولید انواع مختلف مواد شیمیایی و مصرفی، واردات مواد شیمیایی و هم چنین صادرات مواد شیمیایی، از تولید کننده های عمده ی سود پرک ۹۸% است که رزومه و سابقه قابل ملاحظه ای دارد.

سابقه فعالیت جدی آراکس شیمی در زمینه تولید سود پرک به بیش از ۱۰ سال می رسد که با وجود دشواری های بسیار زیاد این مسیر، این شرکت در صنعت تولید سود پرک به موفقیت درخشانی رسیده است.

 شرکت آراکس شیمی
شرکت آراکس شیمی

۲- شرکت کلران

دومین شرکتی که ما در لیست 5 شرکت برتر سود پرک به بررسی آن می پردازیم، گروه تولیدی شیمیایی کلران در سال 1362 با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید و توانسته است میزان تولید خود را به بیش از ۲۰۰ تن گاز کلر در روز افزایش دهد.

گروه تولیدی شیمیایی سود پرک کلران با بیش از سه دهه سابقه تولید و به پشتوانه تخصص و تعهد کارشناسان خود توانسته است به یکی از پنج شرکت برتر تولید کننده سود پرک در ایران تبدیل شود. شرکت کلران ضمنا در حال توسعه کیفیت و کمیت محصولات خود می باشد.

علاوه بر این موضوع، نسبت به استقرار سیستم هایISO9001,ISO14001,ISO10002,OHSAS18001 ISO/IEC17025 و عضویت در نظام جهانی کسب و کار (SEDEX)، عضویت در نظام جهانی (IQ Net)، اخذ تاییدیه آزمایشگاه همکار از مرکز ملی تائید صلاحیت ایران را دارد.

کسب گواهینامه تائید صلاحیت آزمایشگاه بر اساس استاندارد ۱۷۰۲۵، کسب گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار اداره استاندارد در زمینه بازرسی و آزمون دوره ای سیلندر و مخازن کلر و اخذ استاندارد های اجباری و تشویقی و پروانه های بهداشتی برای کلیه محصولات، در مسیر پیشرفت اقدام جدی به عمل آورده است.

شرکت کلران
شرکت کلران

3- شرکت بندر امام

شرکت بندر امام به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید كننده سود کاستیک پرک شناخته می شود که قبل از قرار گرفتن در لیست 5 شرکت برتر سود پرک فعالیت خود را از سال 1380 در شهر صنعتی ماهشهر در سایت شیمیایی فاز یک آغاز کرده است.

شرکت بندر امام در سال ۱۳۸۲ به چهار خط تولید سود پرک به ظرفیت سالانه ۹۶۰۰ تن در سه شیفت کاری شروع به کار نمود. فعالیت شرکت سود پرک بندر امام شامل تولید سود پرک جامد ۹۸% بوده که در کیسه های دو جداره (پلی اتیلن و پلی پروپیلن) بسته بندی می شود.

این محصول جهت مصرف شوینده ها و کارخانه های تولید کاغذ و روغن نباتی و تولید لبنی و پالایشگاها و پتروشیمی ها و …. تولید و روانه بازار مصرف می شود.

شرکت بندر امام
شرکت بندر امام

4- شرکت پتروگوهر پارس

چهرامین شرکت از 5 شرکت برتر سود پرک، شرکت پترو گوهر پارس در سال ۱۳۷۷ به منظور تولید سود کاستیک پرک (سود سوزآور) ، گروه تولیدی گوهر شیمی توسط چند صنعت گر خبره و با تجربه طبق استاندارد بین المللی با ثبت برند گوهر شروع به فعالیت در این زمینه کرد. این شرکت با تکیه بر موضوع تولید و تامین محصولات داخلی و با پیگیری و تلاش فراوان توانست در سال ۱۳۸۴ با احداث دومین کارخانه خود به نام پترو گوهر پارس در سایت یک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی واقع در استان خوزستان، به عنوان بزرگترین تولید کننده سود پرک در کشور معرفی گردد.

تکنولوژی های ساخت، لابراتور های مجهز در بخش کنترل کیفیت، کادر مجرب و … توانسته کیفیت محصولات و بسته بندی آن ها را گسترش دهد و به درجه مرغوبیت بالا برسد. ضمنا بر اساس این ویژگی ها مفتخر به دریافت گواهینامه استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران و همچنین گواهینامه کنترل کیفیت ISO 9001 : 2008 از شرکت (Tuv InterCert (SAAR آلمان می باشد.

سود پرک پترو گوهر پارس بنا به سیستم و تیم منسجم و قوی، علاوه بر تامین نیاز ۵۰% از شرکت های نفتی بزرگ، صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، صنایع شوینده، صنایع نساجی، صنایع کشاورزی و … داخل کشور، اخیرا تا حد زیادی در بازارهای بین المللی نیز حضور درخشان و گسترده ای داشته است.

شرکت پتروگوهر پارس
شرکت پتروگوهر پارس

5- شرکت نیرو کلر

شرکت نیرو کلر که یکی از 5 شرکت برتر سود پرک است، در سال 1376 با سرمایه گذاری اولیه وزارت نیرو و بانک صنعت و معدن با هدف ارتقاي سطح بهداشت و سلامت در جامعه و همچنین قطع وابستگی به منابع خارجی در استان اصفهان تأسیس شد و به بهره برداری رسید. در حال حاضر شرکت نیرو کلر رتبه نخست کشور را از لحاظ تعداد و تنوع محصولات در اختیار دارد

شرکت نیرو کلر  با به کار گیری آخرین فن آوری روز دنیا به پشتوانه کارکنان کارآمد و متخصص خود توانسته در زمينه ‌ي كيفيت براي محصولات و استقرار استاندارد هاي سيستم مديريت كيفيت، محيط زيست، ايمني و بهداشت شغلي، استاندارد های داخلی و بین المللی را اخذ کند و گام های بلندی را در جهت بهبود مستمر و تلاش در جهت جلب رضایت مشتریان بردارد.

همچنین علاوه بر تأمین بخش عمده ای از مصارف صنایع آب و فاضلاب کشور، در تأمین نیاز سایر صنایع نیز مشارکت ارزشمندی را دارد. اما مهم ترین ویژگی سود پرک شرکت نیرو کلر این است که در عین با کیفیت بودن محصولات آن و نیز خدمات ویژه ای که  به مشتریان خود ارایه می دهد توانسته است در بخش صادرات، بخش قابل توجهی از محصولات تولیدی خود را با بیش از 20 کشور جهان معامله کند.

شرکت نیرو کلر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *