Sodium Hydroxide

سود پرک یا سود کاستیک با نام شیمیایی سدیم هیدروکسید و فرمول شیمیایی NaOH از مواد اولیه صنعتی است که کاربرد بسیار زیادی در صنعت دارد. با گذشت زمان و افزایش تولید در حوزه های مختلف صنعتی نیاز به سود کاستیک روز به روز بیشتر می شود، به همین خاطر کارخانه ها سعی در بالا بردن ظرفیت تولیدی خود دازند و کشورها در تکاپوی ساخت کارختنه های تولید سود پرک در کشور خود هستند.

سود پرک از گروه فرآورده های پتروشیمی است که در حوزه های مختلفی مانند صنعت چاپ و تخمیر کاغذ، صنعت داروسازی، صنعت تولید مواد شوینده و ضد عفونی کننده و … کاربرد گسترده دارد. به دلیل همین کاربرد گسترده و نیاز پیوسته شرکت ها و کارخانه های مصرف کننده سود پرک، شرکت ها با مشکل تامین مواد اولیه در کارخانه و کارگاه خود رو به رو هستند.

بهترین مرکز فروش سود کاستیک

نیاز به مرکز فروش سود کاستیک با قیمت مناسب در ایران همواره وجود داشته، چرا که شرکت های تولید کننده محصولات خود را غالبا در بورس کالا عرضه می کنند و دست خریدار خرد، یعنی خریداری که دارای شرکت ثبت شده نباشد معمولا به این محصول نمی رسد.


اشخاص حقیثی معمولا مجبورند سود پرک را با قیمت خیلی بالاتری نسبت به بازار بورس خریداری کنند و محدودیت دیگری که وجود دارد حداقل تناژ برای خرید است. کارخانه های تولیدکننده سود پرک معمولا دارای محدودیت حداقل سفارش 20 تن هستند و اگر شما 10 تن نیاز داشته باشید به شما محصول نمی فروشند.

بهترین مرکز فروش سود کاستیک
بهترین مرکز فروش سود کاستیک

این مسئله برای خرید سود کاستیک در شرکت سود پرک ایران حل شده است، چرا که تیم تامین و فروش شرکت چندین سال است که به صورت تخصصی در حوزه خرید و فروش سود پرک مشغول به کار است. این تجربه چند ساله بعلاوه شناخته شده بودن و معتبر بودن در بازار ایران باعث شده تا شرکت توانایی تامین بارهای بالای 5 تن را هم پیدا کند.

اگر قصد سفارش سود پرک را دارید همین الان فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان فروش شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و مشاوره رایگان دریافت کنید!

خطا: فرم تماس پیدا نشد.

صادرات سود پرک از دیگر خدمات شرکت سود پرک ایران است. اگر در حوزه سود پرک بازاریابی می کنید و به دنبال تامین کننده مطمئن برای خرید و صادرات سود پرک هستید بهترین گزینه برای شما شرکت سدیم هیدروکسید ایران است. شما می توانید مشتری خود را به شرکت معرفی کنید، در صورت به ثمر رسیدن مذاکرات و بسته شدن قراداد به ازای هر خریدی که مشتری شما انجام دهد از ما پورسانت دریافت خواهید کرد.

مسئله اصلی در بازرگانی و تبادل تجاری با کشورهای دیگر برای ما ایرانیان که درگیر تحریم هستیم، مسئله تبادل مالی است. شرکت ما این مشکل را برای شما هموار کرده است و هیچ گونه مسئله ای برای پرداخت های ارزی ندارد.


ایمیل: info@sodiumhydroxide.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *