Sodium Hydroxide

شرکت سود پرک نیروکلر، یکی دیگر از مجموعه های مهم و برتر تولید سود پرک در کشور ایران است. در این مقاله بررسی شرکت سود پرک نیروکلر که از سایت سود پرک ایران ارائه شده است،جزء به جژئ ویژگی ها و موارد مهم در مورد محصولات شرکت سود پرک نیروکلر مطرح می گردد تا حق انتخاب دقیق و درست از مصرف کننده این محصول سلب نشود.

معرفی شرکت سود پرک نیروکلر

شرکت سود پرک نیروکلر با توجه به موضوع توسعه صنعت آب و فاضلاب در کشور در سال های اخیر، در سال 1376 شرکت سود پرک نیروکلر با سرمایه گذاری اولیه وزارت نیرو و بانک صنعت و معدن با هدف ارتقاي سطح بهداشت و سلامت در جامعه و همچنین قطع وابستگی به منابع خارجی تأسیس و بهره برداری شد.

این شرکت امروزه به عنوان یکی از بزرگ ترین واحد های کلر آلکالی کشور به حساب می آید که می تواند بیش از پیش پاسخگوی نیازهای طیف وسیعی از صنایع کشور در زمینه کلر و مشتقات آن باشد.

همچنین سود پرک نیرو کلر (NaOH) در حاضر یکی از با کیفیت ترین و خالص ترین سود پرک های موجود در بازار می باشد.

ویژگی های شرکت نیرو کلر

از ویژگی های اساسی شرکت سود پرک نیروکلر در زمینه جذب رضایت مشتری، می توان به بهره گیری این شرکت از مدرن ترین تجهیزات نام برد.

همچنین شرکت سود پرک نیروکلر با به کار گیری آخرین فن آوری روز دنیا به پشتوانه کارکنان کارآمد و متخصص خود توانسته در زمينه ‌ي كيفيت براي محصولات و استقرار استاندارد هاي سيستم مديريت كيفيت، محيط زيست، ايمني و بهداشت شغلي، استاندارد های داخلی و بین المللی را اخذ کند و گام های بلندی را در جهت بهبود مستمر و تلاش در جهت جلب رضایت مشتریان بردارد.

این شرکت همچنین علاوه بر تأمین بخش عمده ای از مصارف صنایع آب و فاضلاب کشور، در تأمین نیاز سایر صنایع نیز مشارکت ارزشمندی را دارد. اما مهم ترین ویژگی شرکت نیرو کلر این است که در عین با کیفیت بودن محصولات آن و نیز خدمات ویژه ای که به مشتریان خود ارایه می دهد توانسته است بخش قابل توجهی از محصولات تولیدی خود را به بیش از 20 کشور جهان صادر نماید.

دستاورد های شرکت سود پرک نیروکلر

همانطور که گفته شد، محصولات شرکت سود پرک نیروکلر از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به همین علت، افزایش تقاضا در بازارهای داخلی و خارجی و استقبال از کیفیت این محصولات را به همراه داشته که این موضوع در سال ‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است.

نکته دیگری که در مورد شرکت نیرو کلر وجود دارد این است که ظرفیت تولید محصولات آن تقریبا به دو برابر میزان قبل خود رسیده و دلیل این رشد هم بر طرح هایی است که در جهت افزایش ظرفیت های تولید و نو سازی ماشین آلات و استفاده از نسل های جدید الکترولایزرها اجرا شده است.

دستاورد های شرکت نیرو کلر
شرکت سود پرک نیرو کلر

در حال حاضر شرکت نیرو کلر رتبه نخست کشور را از لحاظ تعداد و تنوع محصولات در اختیار دارد و به مدت طولانی جزو 5 شرکت برتر تولیدد کننده سود پرک بوده است.

این شرکت در راستای حفظ این جایگاه خود، در سال1392 اقدام به راه اندازی یک واحد صنعتی دیگر در استان یزد کرد تا گام موثری در گسترش زنجیره تولیدات پایین دستی کلر و سود کاستیک بردارد. همچنین در اقدامی دیگر، برای حفظ جایگاه خود در بازار و افزایش توان رقابتی، پروپوزالی جهت افزایش ظرفیت محصولات خود از جمله سود پرک یا همان سود سوزآور تهیه نمود و پس از بررسی های لازم، تصمیم به اجرایی کردن آن در کارخانه اصفهان گرفته شد.

پس از تلاش های فراوان به همراه متخصصین و نیروهای مجرب، این طرح در سال گذشته (1397) به ثمر رسید که با بهره برداری از این طرح ظرفیت تولیدی کلر این شرکت به حدود 90 تن در روز رسیده است.

ویژگی شرکت سود پرک نیروکلر

شرکت سود پرک نیروکلر یکی از مهم ترین محصولات تولید شده این کارخانه می باشد که در بین انواع سود پرک های تولید شده در داخل کشور، جزو با کیفیت ترین و بهترین ها می باشد.

سود کاستیک تولید شده ی نیرو کلر خالصیت 98 الی 99 درصدی دارد که فاقد انواع ناخالصی از جمله نمک و سم و سایر املاح است. همین خلوص و کیفیت آن است که باعث شده مشتریان و مصرف کنندگان آن از این محصول راضی باشند.

محصول سود پرک این مجموعه همانند سایر سود پرک هایی که در کارخانه های دیگر تولید می شود، در صنعت آلومینیوم، شوینده ها و صنایع غذایی و تولید مواد شیمیایی بسیار و …. کاربرد گسترده ای دارد.

سود پرک نیرو کلر
نمونه محصول سود پرک شرکت نیرو کلر

بنابر موارد و صحبت هایی که کردیم، کیفیت سود پرک ( سود سوزآور ) شرکت سود پرک نیروکلر از سایر رقبا بالاتر است و به همین علت جایگاه بالاتری دارد و قیمت آن نیز طبیعتا بیشتر است تا جایی که سود پرک نیرو کلر را گران ترین نوع سود پرک میشناسند.

نکته دیگری که در رابط با سود پرک شرکت نیرو کلر می ماند این است که تولید این محصول محدود است و میزان عرضه آن در بازار همیشگی و دائم نیست. بنابر این برای خرید این محصول باید از خود این شرکت و سایر شرکت هایی که با آن همکاری دارند کمک بگیرید تا بهترین کیفیت و درجه یک ترین نوع سود پرک را داشته باشید.

بسته بندی شرکت سود پرک نیروکلر

نکته بسیار مهمی که در رابطه با سوپرک ( کاستیک سودا ) وجود دارد این است که این محصول در جذب رطوبت بسیار قوی می باشد و اگر برای چند ساعت درب آن باز باشد، از حالت پودر خارج شده و به هم می چسبد، به همین دلیل شرکت های سازنده مجبور به استفاده از پوششی دو لایه برای نگهداری و بسته بندی آن هستند.

این محصول درون پوششی گونی پلاستیکی و پس از آن در پوشش پلاستیکی و نایلونی مقاومی بسته بندی شده اند.
پس بهتر است برای حمل این محصول آن را در جایی قرار دهید که باد به آن به صورت مستقیم نخورد و خشک و مسقف باشد که شرکت نیرو کلر برای بسته بندی و تحویل این محصول به مشتریان خود از کیسه های ویژه 25 کیلوگرمی استفاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *