Sodium Hydroxide

شرکت سود پرک بندر امام فعالیت خود را از سال 1380 با به کارگیری دو خط تولید، در زمینه تولید سود پرک (Soda Caustic) در مجتمع پتروشیمی واقع در شهر صنعتی ماهشهر در سایت شیمیایی فاز یک آغاز به کار کرد.

فعالیت شرکت سود پرک بندر امام، شامل تولید سود پرک جامد 98% است که جهت مصرف شوینده ها و کارخانه های تولید کاغذ و تولید لبنی و پتروشیمی ها و… تولید می شود. اما در ادامه با توجه به حضور کادری متخصص که از 30 نخبه ی مهندسی شیمی تشکیل شده است، در کنار اهداف رو به توسعه مدیریت مجموعه توانست در سال ۱۳۸۲ با اضافه کردن ۴ خط تولید دیگر به ظرفیت تولید ۱۰۰ تن سود کاستیک پرک جامد در روز برسد.

محصول شرکت سود پرک بندر امام با نام شیمیایی NaOH یک محصول استراتژیک و با کیفیت است که باعث شده این شرکت در صنعت امروز ایران جایگاه ویژه ای داشته باشد. این پیشرفت از شرکت بندر امام تا جایی است که تُناژ تولیدی آن را به مقدار قابل توجهی افزایش داده و باعث شده این شرکت نقش ‌های حساسی را در روند رو به رشد صنایع داخلی بازی کند.

ویژگی های شرکت بندر امام

شرکت سود پرک بندر امام به صورت 24 ساعته در 3 شیفت با قدرت کار می کند و همین امر باعث شده تا سطح کیفیت محصولاتش را در حد بالا نگه دارد و خریداران را راضی کند. تیم بازاریابی این شرکت نیز از افراد خبره و قدرتمند تشکیل شده که به صورت شبانه روزی توانایی تامین تمام نیاز های بازرگانی شرکت را دارند و می توانند قرارداد ها و ارسال و تحویل های محصولات را چه در سطح داخلی و چه در سطح بین المللی کنترل و مدیریت کنند.

ویژگی های شرکت بندر امام
سود پرک بندر امام

از آن جایی که انواع برند های تولیدی سود پرک در داخل کشور فعالیت می کنند و این محصول مقداری هم واردات به کشور دارد، سود پرک بندر امام با کیفیت بالا در بین مصرف کنندگان داخلی و خارجی شناخته شده است و بیش از 95% کاستیک سودا مورد استفاده داخل کشور را تامین می کند.

از طرفی، این شرکت از آن جایی که یکی از مجهز ترین و مدرن ترین آزمایشگاه های موجود را دارد، در زمینه کنترل کیفیت محصولات خود نیز حساسیت بالایی را به کار می گیرد و با به کارگیری کادری توانمند در امور آزمایشگاهی، توانسته است که به یکی از بهترین تولید کنندگان در سطح خاورمیانه نیز تبدیل شود.

ویژگی های شرکت سود پرک بندر امام

محصول مرغوب شرکت سود پرک بندر امام دارای وزن مولکولی ۴۰.01 است. نقطه ی ذوب آن ۱۲ سانتی گراد است و در ۱۴۰ درجه ی سانتی گراد به جوش می آید. حلالیت سود پرک در آب ۱۰۹ گرم در ۱۰۰ میلی لیتر در دمای ۲۰ درجه سانتی گراد است. بنابر این با وجود شرایط آزمایشگاهی ممکن است هر گونه خطا و اشتباه به وجود بیاید که هر گونه انحراف از مقدار های مشخص شده می ‌تواند در مرغوبیت سود پرک جامد تاثیرگذار باشد.

ویژگی های سود پرک مرغوب و آزمایشگاهی
نمونه محصول سود پرک بندرامام

شرکت سود پرک بندر امام یک ماده ی جامد بی بو، بلورین، سفید و شفاف، غیر فرار و دارای ویژگی خورندگی بسیار بالا است که همچنین می ‌تواند رطوبت هوا را به خوبی جذب کند. اگر هر کدام از این ویژگی ‌ها در محصول نباشد، می ‌تواند یک سود جامد پرک مرغوب و سالم را تبدیل به یک سود پرک نا مرغوب کند.

یکی دیگر از ویژگی های سود جامد پرک، در زمان حل شدن در آب است که گرمای قابل توجهی از خود تولید می کند. سنجش این گرما به یکی از ابزار های آزمایشگاهی در تشخیص سود پرک مرغوب تبدیل شده است.

مزایای شرکت سود پرک بندر امام

شرکت سود پرک بندر امام، کيفيت بالا و ثابتی دارد که با قیمت خیلی مناسب و رقابتی در بازار عرضه می شود. محصولات این شرکت، از لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارند و فاقد انواع ناخالصی مانند ناخالصی جیوه و آهن هستند. آنالیز و خلوص سود پرک بندر امام 98% است و تحویل محصولات آن درب کارخانه، انبار تهران و یا در محل مورد نظر شما به صورت آنی می باشد.

بسته بندی محصولات شرکت سود پرک بندر امام

شرکت سود پرک بندر امام از برترین و با کیفیت ترین بسته بندی ها را دارا می باشد که برای تامین بازار های داخلی و خارجی، همراه با کیسه های پلی اتیلن و پلی پروپیلن، در دو لایه عرضه می شود. برخی از این ها عبارتند از :

  1. سود کاستیک پرک با کیسه ۲۵ کیلوگرمی
  2. سود کاستیک پرک با کیسه ۲۵ کیلوگرمی با بسته بندی جامبو
  3. سود کاستیک پرک با کیسه ۲۵ کیلوگرمی با بسته بندی پالت
  4. سود کاستیک پرک با سطل ۱۵ کیلوگرمی
  5. سود کاستیک پرک با سطل ۱۵ کیلوگرمی با بسته بندی پالت
  6. سود کاستیک پرک با بشکه ۳۰ کیلوگرمی
  7. سود کاستیک پرک با بشکه ۳۰ کیلوگرمی با بسته بندی پالت
  8. سود کاستیک پرک با بشکه ۵۰ کیلوگرمی
  9. سود کاستیک پرک با بشکه ۵۰ کیلویی با بسته بندی پالت
بسته بندی سود پرک بندر امام
کیسه های 25 کیلویی سود پرک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *