Sodium Hydroxide

بسته بندی سود پرک باید برای شما مصرف کننده این ماده مهم باشد. باید بدانید با توجه به مسافت و شرایط جوی، درخواست چه نوع بسته بندی را برای سود پرک درخواستی، خود بدهید؟ پس به خواندن مطلب ادامه دهید تا دقیقا شما را راهنمایی کنیم.

اهمیت بسته بندی سود پرک

بسته بندی ها ارائه شده برای انواع سود پرک ارائه شده در سرتاسر جهان،  از مهمترین مسائل موجود برای ارائه این محصول است.سود پرک قبل از ارسال برای درخواست دهنده باید به مناسب ترین شیوه ممکن بسته بندی شود،  مخصوصا اگر محصول برای صادرات بخواهد ارسال گردد با توجه به  مسافت طولانی احتمال ایجاد تغییر در کیفیت محصول دریافتی توسط مشتری وجود دارد.

انواع بسته بندی سودپرک، کیسه 25 کیلوگرمی
انواع بسته بندی سودپرک، کیسه 25 کیلوگرمی

از طرفی اگر با توجه به مسافتی که باید طی شود،  بسته بندی معین نگردد علاوه بر تغییر کیفیت در سود پرک ،  امکان پاره شدن بسته بندی،  کسر شدن از مقدار و وزن محصول دریافتی و سایر مسائل دیگر توسط دریافت کننده وجود دارد.

بهترین نوع کیسه برای بسته بندی سود پرک

بهترین جنس کیسه برای بسته بندی سود پرک،  کیسه هایی از جنس پلی پروپیلن با پوشش پلی اتیلن است.دلیل این موضوع این است که،  این جنس کیسه از تغییر کیفیت،  تغییر رنگ و یا هر گونه تغییر در ظاهر سود پرک خریداری شده توسط مشتری جلوگیری می کند.از طرفی مقاومت این نوع کیسه در مقابل پاره شدگی از تغییرات در حجم محصول دریافتی ممانعت به عمل می آورد.

لازم به ذکر است کیسه هایی که جنسشان غیر از این باشد،  امکان ایجاد شرایط برای رسیدن هوا و یا رطوبت به سودپرک را افزایش می دهد،  که این موضوع باعث کلوخه شده و افت کیفیت در سود پرک میشود.

بنابراین بسته بندی اصولی کیسه های سود پرک،  جهت حفظ کیفیت آن لازم و ضروری است.

انواع بسته بندی سود پرک

خوب تا به اینجا از اهمیت بسته بندی مناسب برای سود پرک برای جابه جایی هایی داخلی و یا خارجی با توجه به بعد مسافتی که باید طی شود صحبت کردیم.

در این بخش به بررسی دو نوع بسته بندی رایج برای ارسال سود پرک می پردازیم.بسته بندی هایی که دست شما را برای مشتری را برای انتخاب نوع و کیفیت آن باز گذاشته و در عین حال کیفیت محصولی که به دست شما می رسد را نیز حفظ می کند.

انواع بسته بندی سودپرک، پالت
انواع بسته بندی سودپرک، جمبوبگ

1- کیسه 25 کیلوگرمی

این نوع کیسه دارای عرض 50×80 بوده و بهترین بسته بندی ممکن برای سود پرک مخصوصا برای صادرات به خارج از کشور است.این کیسه بعد از پر شدن با سود پرک مورد نظر  باید با نخی مخصوص و ضخیم بسته شود زیرا در غیر این صورت سود پرک ممکن است در طول مسیر باعق خوردگی و پوسیدگی نخ گردد که این خود باعث باز شدن درب کیسه و کلوخه شدن سود پرک داخل آن به دلیل ارتباط با هوا یا رطوبت می گردد.

2- کیسه جمبوبگ

این مدل کیسه صرفا برای جابه جایی آسان محموله ارسال توسط ماشین های جاه جایی و یا حمل است.در این نوع بسته بندی .کیسه های 25 کیلوگرمی سود پرک در بسته ای بزرگتر جایگذاری شده که تا 40 کیسه می توان در آن قرار داد.جنس مطلوب و مناسب این کیسه از تابش آفتاب، برخورد هوا و رطوبت جلوگیری می نماید.

3- پالت

این مدل بسته بندی هم صرفا برای جابه جایی راحت ایجاد گردیده است.در این مدل تعدادی از کیسه های 25 کیلوگرمی سود پرک روی یک پالت پلاستیکی و یا چوبی مقاوم قرار گرفته و با استفاده از مواد مختلف مثل پلاستیک و یا … در کنار یکدیگر محکم می گردند.

بسته بندی پالت به دلیل عدم وجود محافظت ( مثل جمبوبگ ) برای مسافت های کوتاه تر و یا جابه جایی هایی با امکان عدم جلوگیری از تابش مستقیم خورشید مناسب است.

انواع بسته بندی سودپرک، کیسه 25 کیلوگرمی
انواع بسته بندی سودپرک، کیسه 25 کیلوگرمی

برای انتخاب نوع بسته بندی سود پرک کدام معیارها را در نظر بگیریم؟

سود پرک به دلیل مصارف خاص خود قطعا باید در مقادیر زیادی خریدادری گردد تا هم به نفع فروشنده و هم به نفع خریدار باشد. برای درخواست ارسال سود پرک توسط  تولید کننده نیز باید مسافت،  نحوه ارسال، شرایط محیطی ارسال و … را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال قطعا شرایط محیطی وقتی نوع حمل زمینی باشد با زمانی که نوع حمل دریایی و یا هوایی باشد متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *